Pas de biographie disponible.
Compositeur Musique additionelle Librettiste Parolier Metteur en scène Chorégraphe Producteur création Producteur version
Version 1
Eurobeat almost Eurovision (2008-04-UK Tour)
Type de série: UK TourThéâtre: UK Tour ( - Angleterre) Durée : 4 mois 1 semaine Nombre : Première Preview : Tuesday 15 April 2008Première : Tuesday 15 April 2008Dernière : Saturday 23 August 2008Mise en scène : Glynn Nicholas • Chorégraphie : Andre Hallsworth • Natalie Marsland • Producteur : Avec : Performer Les Dennis (Sergai Wimbledon / Birmingham / Wolverhampton / Norwich / Bromley / Newcastle / Milton Keynes / Nottingham / Brighton), Mel Giedroyc (Boyka - Wimbledon / Stoke on Trent / Belfast / Salford / Bradford / Bromely / Newcastle / Milton Keynes / Brighton), Craig Hill (Sergei - Glasgow / Edinburgh), Sally Lindsay (Boyka - Glasgow / Cardiff / Edinburgh / Birmingham / Wolverhampton / Norwich / Nottingham / Southend / Southampton), Gareth Hall (Stoke on Trent / Belfast / Salford). Performer Norman Pace (Sergei - Southend / Southampton), Billy Pearce (Sergei - Bradford).Commentaires : Dates du tourCommentaires longs: 18 Août 08 au 23 Août 08 - His Majesty's Theatre, Aberdeen
11 Août 08 au 23 Août 08 - Mayflower Theatre, Southampton
4 Août 08 au 9 Août 08 - Cliffs Pavilion, Southend - on - Sea
28 Juillet 08 au 2 Août 08 - Theatre Royal, Brighton
21 Juillet 08 au 26 Juillet 08 - Royal Concert Hall, Nottingham
14 Juillet 08 au 19 Juillet 08 - Milton Keynes Theatre, Milton Keynes
7 Juillet 08 au 12 Juillet 08 - Theatre Royal, Newcastle upon Tyne
30 Juin 08 au 5 Juillet 08 - Churchill Theatre, Bromley
23 Juin 08 au 28 Juin 08 - Theatre Royal, Norwich
16 Juin 08 au 21 Juin 08 - Grand Theatre, Wolverhampton
9 Juin 08 au 14 Juin 08 - Birmingham Hippodrome, Birmingham
2 Juin 08 au 7 Juin 08 - Festival Theatre, Edinburgh
26 Mai 08 au 31 Mai 08 - Alhambra Theatre, Bradford
19 Mai 08 au 24 Mai 08 - The Lowry, Salford
12 Mai 08 au 17 Mai 08 - Grand Opera House, Belfast
5 Mai 08 au 10 Mai 08 - Regent Theatre, Stoke - on - Trent
29 Avril 08 au 3 Mai 08 - Wales Millennium Centre, Cardiff
22 Avril 08 au 26 Avril 08 - King's Theatre, Glasgow
15 Avril 08 au 19 Avril 08 - New Wimbledon Theatre, Outer London
Version 2
Eurobeat almost Eurovision (2008-09-Novello Theatre-London)
Type de série: OriginalThéâtre: Novello Theatre (Londres - Angleterre) Durée : 1 mois 3 semaines Nombre : Première Preview : Thursday 04 September 2008Première : Tuesday 09 September 2008Dernière : Saturday 01 November 2008Mise en scène : Glynn Nicholas • Chorégraphie : Andre Hallsworth • Natalie Marsland • Producteur : Avec : Les Dennis (Sergei), Mel Giedroyc (Boyka ), Sarah Boulton, Emma Brooke, Sarah Cahalarn, Emma Cannon, Adam Charles-Hills, Mairi Cowieson, Scott Garnham, Lewis Griffiths, Natasha Jayetileke, Arvid Larsen, Kay Murphy, Craig Perry, Sergio Priftis, Carl Stallwood.Commentaires : For some, this was a glorious spoof of everything we love about the Eurovision Song Contest, while for others it was an embarrassing xenophobic piece of rubbish, based entirely on the unpleasant concept that all foreigners are funny. Just like the Eurovision Song Contest itself, the fans loved every camp and tacky moment, and the non-fans hated it from beginning to end. This originated at the 2007 Edinburgh Festival Fringe where it won Best Musical. Unfortunately it only managed a ten week run in London, closing on November 15th.Presse : ALICE JONES for THE INDEPENDENT says, "Supremely silly and loopily enjoyable...I can't remember laughing this much (or ever making quite so much noise) in a theatre."
NICHOLAS DE JONGH for THE EVENING STANDARD says, "The sight and sound of Eurobeat is cruel and unusual treatment, in other words torture."
CHARLES SPENCER for THE DAILY TELEGRAPH says, "The most exuberantly enjoyable musical to have opened in the West End since Hairspray. As the sign outside the theatre promises: you'll laugh until the tears run down your legs."
SAM MARLOWE for THE TIMES says, "well-honed, sharp-eyed and slickly performed...This show is entirely pointless, but its OTT energy and shameless silliness are oddly seductive. Forget high culture; this is high camp, and in its own unpretentious way it’s a winner."