Version 2
Blue Angel (The) (1992-05-Globe Theatre-London)
Type de série: West End TransferThéâtre: Gielgud Theatre (Londres - Angleterre) Durée : 1 mois 1 semaine Nombre : 45 représentationsPremière Preview : InconnuPremière : mercredi 20 mai 1992Dernière : samedi 27 juin 1992Mise en scène : Trevor Nunn • Chorégraphie : David Toguri • Producteur : Avec : Kelly Hunter (Lola), Philip Madoc (Professor Raat), Judith Bruce, Sidney Livingstone, Peter-Hugo Daly, Cheryl Ferguson, Sarah Flind,Commentaires : Based on Josef von Sternberg’s famous film with Marlene Dietrich, this began at the RSC’s studio at Stratford-upon-Avon in 1991 and was then brought to London. By coincidence Marlene Dietrich herself had died just prior to the opening night. Despite some excellent central performances, it was generally felt that this “studio” show did not really work now that it had transferred to a full-size theatre.
Ich bin die fesche Lola,
Nimm’ dich in Acht vor Blonden,
Jonny,
Falling in Love Again
Aucun dossier informatif complémentaire concernant Blue Angel (The)
Version 1
Blue Angel (The) (1991-08-The Other Place-Stratford upon Avon)
Type de série: OriginalThéâtre: The Other Place Theatre (Stratford-Upon-Avon - Angleterre) Durée : Nombre : Première Preview : InconnuPremière : jeudi 29 août 1991Dernière : InconnuMise en scène : Trevor Nunn • Chorégraphie : David Toguri • Producteur :
Version 2
Blue Angel (The) (1992-05-Globe Theatre-London)
Type de série: West End TransferThéâtre: Gielgud Theatre (Londres - Angleterre) Durée : 1 mois 1 semaine Nombre : 45 représentationsPremière Preview : InconnuPremière : mercredi 20 mai 1992Dernière : samedi 27 juin 1992Mise en scène : Trevor Nunn • Chorégraphie : David Toguri • Producteur : Avec : Kelly Hunter (Lola), Philip Madoc (Professor Raat), Judith Bruce, Sidney Livingstone, Peter-Hugo Daly, Cheryl Ferguson, Sarah Flind,Commentaires : Based on Josef von Sternberg’s famous film with Marlene Dietrich, this began at the RSC’s studio at Stratford-upon-Avon in 1991 and was then brought to London. By coincidence Marlene Dietrich herself had died just prior to the opening night. Despite some excellent central performances, it was generally felt that this “studio” show did not really work now that it had transferred to a full-size theatre.
Pas encore de video disponible pour ce spectacle