Pour les représentations en plein air, la décision de maintien du spectacle est prise à 19h45
Réservation
online: : dès le 20 juin 2024
Topologie du théâtre
Nombre de salles actives: 1
Salle 1: () - Actif
Accès
En métro: En bus: Adresse:
Evolution
Bâtiment: Nom:
Propriétaire(s)
Remarquable
- Actif
Musical Original
2) Tomorrow morning (Original)
Joué durant 1 mois
Première preview: 05 July 2006 Première: 10 July 2006 Dernière: 13 August 2006
Compositeur: Laurence Mark Wythe • Parolier: Laurence Mark Wythe • Libettiste: Laurence Mark Wythe • Metteur en scène: Nick Winston • Chorégraphe: Avec: Alistair Robins (Jack), Annette McLaughlin (Catherine), Stephen Ashfield (John), Emma Williams (Kat)
Commentaire: This intricately constructed musical seemed to owe a huge debt to Sondheim, with its self-absorbed lyrics, intricate rhymes, diminished chords and staccato riffs. However, it was welcomed as a promising start for a new young composer. The show then underwent considerable re-writing and was staged in Chicago in 2008 with a significant plot change and some new and re-arranged musical numbers. This version was the basis of the 2010 London revival (plus)
Presse:
Plus d'infos sur cette production:
Plus d'infos sur ce musical
Musical Revival
1) Assassins (Revival)
Joué durant 3 semaines
Première preview: 10 July 1997 Première: 10 July 1997 Dernière: 03 August 1997
Compositeur: Stephen Sondheim • Parolier: Stephen Sondheim • Libettiste: John Weidman • Metteur en scène: Sam Buntrock • Chorégraphe: Avec: Stephen Watts (Proprietor), Mark Davidson (Leon Czolgosz), Andrew Newey (John Hinckley), Peter Straker (Charles Guiteau), Adrian Beaumont (Giuseppe Zangara), Nigel Williams (Samuel Byck), Fiona Dunn (Squeaky Fromme), Sharon Eckman (Sara Jane Moore), Garth Bardsley (John Wilkes Booth), Paul Keating (Balladeer), Tom Rogers (Lee Harvey Oswald)
Commentaire: This performance in the tiny New End Theatre was much praised, with, again, acclaim for Paul Keating (previously seen in “Tommy”). The critics all felt that Sondheim shows seem to work so much better in smaller, fringe-type stagings. (plus)